« Powrót do listy artykułów

Co zainstalować w telefonie? Lista Mariana

Marian Szutiak (msnet) 3 Kwietnia 2018 22:53 65





Wielu użytkowników smartfonów staje przed problemem, co zainstalować na swoich mobilnych urządzeniach. Wychodząc im naprzeciw, redaktorzy TELEPOLIS.PL postanowili podzielić się swoimi doświadczeniami i podpowiedzieć czego sami używają na swoich komórkach.

Na początek padło na mnie, zatem pokrótce pozwolę sobie przedstawić Czytelnikom, co mam zainstalowane na swoim smartfonie oraz do czego jest to mi potrzebne. A zacznę od przedstawienia platformy sprzętowej. Obecnie moim głównym prywatnym telefonem jest Samsung Galaxy S9+.

Zobacz: Test telefonu Samsung Galaxy S9+
Zobacz: Fotopojedynek: Lumia 950 XL vs Galaxy S9+

Komunikatory



Telefon komórkowy, w tym także smartfon, to urządzenie służące przede wszystkim do komunikacji, zatem swoje zestawienie zacznę właśnie od przeznaczonych do tego aplikacji. Przez lata używałem różnych komunikatorów, a obecnie stanęło na pięciu, przy czym najczęściej używam trzech.


Aplikacje społecznościowe



Z komunikatorami niemal w sposób naturalny łączą się aplikacje społecznościowe, których częścią często są. W tym zakresie będę mało oryginalny, ponieważ używam przede wszystkim sieci społecznościowych należących do imperium Marka Zuckerberga.


1 - 3

Komentarze
Załaduj więcej opinii
Załaduj więcej opinii
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się
Zarejestruj się

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.

 

Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.