« Powrót do listy wiadomości

Nowa oferta telewizyjna w Cyfrowym Polsacie

msnet 14 Lutego 2018 17:54 36





14 lutego Cyfrowy Polsat wprowadza nową ofertę telewizyjną, w której można mieć nawet pół roku abonamentu gratis.

Nowa oferta telewizyjna Cyfrowego Polsatu wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy chcą skorzystać z bogatej oferty telewizyjnej w przystępnych cenach. Od teraz:




Cyfrowy Polsat wprowadził nową ofertę Premium MAX Plus, która składa się z pakietów: Familijnego Max HD, Film HD, Sport HD, Cinemax HD, HBO HD z HBO GO, Eleven Sports HD, Rozrywka HD. Razem 183 kanały telewizyjne, które na start można oglądać przez 3 miesiące bez opłat. Potem abonament wyniesie 120 zł miesięcznie. W ramach opłaty klient otrzymuje również opcję ON THE GO, która umożliwia mobilny dostęp do ponad 100 kanałów i bogatej biblioteki VOD w serwisie Cyfrowy Polsat GO. Nowością w ofercie jest pakiet Rozrywka HD z 6 kanałami tylko dla dorosłych.

Osoby, które chcą skorzystać z oferty z segmentu premium, mogą zakupić też Premium MAX, na którą składa się 177 kanałów - również dostępną bez opłat przez pierwsze 3 miesiące, a potem za 100 zł miesięcznie.

Wraz z ofertami premium można również wybrać:
Więcej szczegółów na stronie www.cyfrowypolsat.pl.

Zobacz: Cyfrowy Polsat: Więcej Internetu LTE za mniej

Źródło: Cyfrowy Polsat

Komentarze
Załaduj więcej opinii
Załaduj więcej opinii
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się
Zarejestruj się

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.

 

Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.