« Powrót do listy wiadomości

Samsung wyśmiewa wcięcie i spowalnianie telefonów Apple'a

Isand 17 Maja 2018 19:03 18





Samsung postanowił nową reklamą uderzyć w słabe punkty swojego największego rywala czyli Apple'a. W swoim spocie reklamowym "Moving On" bezlitośnie atakuje wcięcie oraz spowalnianie telefonów konkurenta.

Koreańczycy nie zapomnieli o aferze, która ujawniła, że każdy starszy telefon Apple'a czeka szkodliwa dla płynności działa aktualizacja. Nie bez powodu bohaterka klipu posługuje się modelem iPhone 6. Kobieta próbuje pokazać kartę pokładową na lotnisku - ale telefon odmawia współpracy, próbuje poczytać książkę na telefonie - tak samo. Pracownik iSpotu radzi jej by kupiła nowy telefon... I to też się dzieje.

Będąc pod wrażeniem płynności działania nowych flagowców Samsunga, bohaterka wybiera właśnie model Galaxy S9. Niedawno Koreańczycy chwalili się, że według badań Ookli S9 oferuje o 42% szybszą prędkość pobierania niż iPhone X. Na sam koniec widzimy jednak jak potępiającym spojrzeniem obdarzają ją ojciec i syn z fryzurą w kształcie wcięcia...

Ta zrobiona z humorem reklama przekazuje jeszcze jedną rzecz. Mianowicie Samsung zrezygnował z pomysłu dołączenia do kultu wcięcia w ekranie.



Zobacz: Samsung również szykuje smartfon z wcięciem?
Zobacz: Galaxy S9 otrzyma wkrótce aktualizację do Androida 8.1. Pierwsze testy pojawiły się w Geekbench

Źródło: androidauthority, wł

Komentarze
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się
Zarejestruj się

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.

 

Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.