« Powrót do listy wiadomości

Screenity, czyli sposób na ubezpieczenie wyświetlacza telefonu

sirmark 12 Stycznia 2018 16:29 13





Grupa Europa wprowadza aplikację mobilną, dzięki której będzie można wykupić polisę chroniącą wyświetlacz telefonu.

Dzięki Screenity zakup ubezpieczenia może odbyć się w każdym miejscu i o każdej porze. W pierwszym kroku aplikacja w zdalny sposób bada stan wyświetlacza telefonu. Jeśli nie stwierdzi żadnych uszkodzeń, to klient otrzymuje ofertę ubezpieczenia. Jego zakup i płatność także odbywa się z poziomu aplikacji.

Możliwość łatwego ubezpieczenia nie tylko nowych, ale też i używanych telefonów to nie jedyny wyróżnik. Ubezpieczyciel chwali się, że jest to najszerszy na rynku zakres ochrony, który obejmuje przypadkowe uszkodzenia wyświetlacza. Nie ma być przy tym ważne, czy telefon wypadł z kieszeni podczas wyjmowania czy też ktoś wpadł na nas ulicy i wytrącił aparat z ręki. Każde z tych wydarzeń aktywuje ochronę, dzięki której uszkodzony wyświetlacz zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy.

Jak przebiega proces sprawdzenia? Po uruchomieniu aplikacji, należy pomazać po ekranie odkrywając nowy obrazek. Następnie trzeba mieć pod ręką lustro tak, aby wykonać kolejne testy, tzn. telefon je wykona i zrobi zdjęcie wyświetlacza. Na koniec należy podać dane, zaakceptować regulaminy i zapłacić. Wyświetlacz zostanie ubezpieczony w ciągu 24 godzin, po dokonaniu weryfikacji.



Klienci, którzy wybiorą Screenity mogą liczyć na usługę door-to-door. Uszkodzony telefon odbierze od nich kurier, który po naprawie zwróci go pod wskazany adres. Całą sferą organizacji serwisu i usług kurierskich zajmuje się firma TAC Group, a wyświetlacze są naprawiane w serwisach współpracujących z nią.
W przypadku użytkowników urządzeń marki Apple naprawa może odbyć się także w domu lub w innym wskazanym przez klienta miejscu - dotyczy to jednak największych miast Polski.

Grupa Europa swoje wyliczenia oparła na znanej sobie historii szkodowej telefonów i ich napraw. Ubezpieczyciel chwali się, że do tej pory ochroną objął ponad 500 tys. telefonów. W jego ocenie zdecydowana większość telefonów, które kupują Polacy to tańsze modele kosztujące poniżej 1000 zł i do dla takich klientów kierowana jest oferta.

Jak więc wygląda oferta?

Okres ubezpieczenia trwa 12 miesięcy. Cena polisy - w zależności od wybranej opcji - wynosi 9,99 zł miesięcznie lub 108 zł przy płatności jednorazowej. Suma ubezpieczenia to 600 zł. W przypadku np. modeli flagowych koszt naprawy przekroczy sumę ubezpieczenia, co będzie oznaczało, że klient będzie musiał pokryć różnice.

Źródło: Grupa Europa, wł

Komentarze
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się
Zarejestruj się

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.

 

Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.