« Powrót do listy wiadomości

Xiaomi Mi Mix 2 droższy niż oczekiwano

orson_dzi 12 Stycznia 2018 21:12 11





Xiaomi Mi Mix 2 miał bardzo atrakcyjną cenę w przedsprzedaży. Przedsprzedaż się skończyła. Podobnie jak atrakcyjna cena.

Bezramkowa konstrukcja, ekran o przekątnej 5,99 cala i rozdzielczości 1080 x 2160 pikseli, układ Qualcomm Snapdragon 835, 6 GB pamięci RAM, 64 GB pamięci wbudowanej, aparat z hybrydowym autofocusem i optyczną stabilizacją orbazu oraz akumulator o pojemności 3400 mAh. Specyfikacja, której nie powstydziłby się żaden z producentów smartfonów. A to wszystko w bardzo atrakcyjnej cenie 2199 zł.

Taka cena utrzymywała się do momentu, aż Xiaomi Mi Mix 2 oficjalnie trafił do sklepów. I tu pojawiło się niemałe zaskoczenie, bo cena znacząco wzrosła. Sieć sklepów RTV Euro AGD oferuje go za 2599 zł i zapewne na podobny wydatek musimy się przygotować po wprowadzeniu smartfonu do innych sklepów. Niższą cenę aktualnie znajdziemy na stronie mi-home.pl gdzie za 2499 zł dodatkowo dostaniemy w prezencie zegarek Xiaomi Amazfit Pace Red o wartości 499 zł. Mimo wszystko to i tak podniesienie ceny smartfonu.

Co Waszym zdaniem było powodem podniesienia ceny Mi Mix 2? Czy smartfon będzie sprzedawać się aż tak dobrze, że wyższa cena w tym nie przeszkodzi?

Zobacz: dane techniczne i zdjęcia telefonu w katalogu.

Źródło:

Komentarze
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się
Zarejestruj się

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.

 

Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.